• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası

İŞ BAŞVURUSU

T.C.

M.E.B.

İZMİR ÖZEL HACETTEPE AKADEMİ YABANCI DİL KURSU

İŞ BAŞVURU FORMU

İŞ BAŞVURUSUNDA BULUNMADAN ÖNCE DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER 

1- MESLEĞE SAYGI : Yabancı dil bölümünden mezun olmayanların başvuruları kesinlikle değerlendirmeye alınmamaktadır. Kurumumuzda Öğretmenlik, Dil ve Edebiyat, Mütercim Tercümanlık v.b. yabancı dil bölümlerinden mezun olmayan ( Ziraat Müh. / Turizm Otelcilik / Dış Ticaret v.b.) kişilere görev verilmemektedir.

2- SGK : Kurumumuzda görev alan öğretmenler, ders saat ücretli öğretmen olsalar dahi SGK girişleri yapılmakta, MEB onayı alınmaktadır. SGK istemeyen, MEB sözleşmesi imzalamayacak olan öğretmenlerinbaşvuruda bulunmaması önemle rica olunur.

3- İL DIŞI BAŞVURULAR : İş başvurusu yapan öğretmenlere ön görüşme için 2 -3 gün içerisinde randevu verilebilmektedir. İzmir dışından iş başvurusunda bulunan öğretmenlerimiz ile yüz yüze görüşme imkanımız olmadığı için başvuruları değerlendirmeye alınmamaktadır. ( Seyahatte, Yurtdışında v.b. sebeplerle İzmir dışında bulunan 1 -2 hafta içerisinde İzmire dönüş yapacak olan öğretmenlerimizin başvuruda durumlarını belirtmeleri rica olunur )

    İŞ BAŞVURU FORMU
 
BAŞVURU İÇİN BÖLÜM SEÇİNİZ: 
YABANCILAR İÇİN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ 
İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ 
ALMANCA ÖĞRETMENİ 
FRANSIZCA ÖĞRETMENİ 
RUSÇA ÖĞRETMENİ 
İSPANYOLCA ÖĞRETMENİ 
İTALYANCA ÖĞRETMENİ 
JAPONCA ÖĞRETMENİ 
ÇİNCE ÖĞRETMENİ 
YÖNETİCİ ASİSTANI 
EĞİTİM DANIŞMANI 
 
ADINIZ SOYADINIZ: 
  *
 
CEP TELEFON NUMARASI: 
  *
 
ÇALIŞMA TERCİHİNİZ: 
  *
 
PART TIME ÇALIŞABİLECEĞİNİZ SÜRE: 
HAFTADA 3 SAAT / AYDA 12 SAAT 
HAFTADA 9 SAAT / AYDA 36 SAAT 
HAFTADA 12 SAAT / AYDA 48 SAAT 
HAFTADA 15 SAAT / AYDA 60 SAAT 
HAFTADA 18 SAAT / AYDA 72 SAAT 
HAFTADA 21 SAAT / AYDA 84 SAAT 
HAFTADA 30 SAAT / AYDA 120 SAAT 
 
PART TIME 60 DK ÜCRET TALEBİNİZ: 
  *
 
ÇALIŞABİLECEĞİNİZ GÜNLER: 
PAZARTESİ 
SALI  
ÇARŞAMBA 
PERŞEMBE 
CUMA 
CUMARTESİ 
PAZAR 
 
ÇALIŞABİLECEĞİNİZ SAATLER: 
09:00 / 18:00 
10:30 / 19:30 
13:00 / 21:15 
 
KADROLU MAAŞ TALEBİNİZ: 
  *
 
ÖZEL NOTUNUZ: 
 
CV YÜKLE: